Du är inte inloggad.
Var det nånn som var där? Vem var grymm?
det var grymt som fan
Jag hörde Parra satte grymma trix. Yeah! Chemix regerar!
Chemix teamet körde ju bra.
Men brorsorna magnusson körde bäst!!! no protest! nuke em!
dboy hakansson körde inte helt fel heller. han första åk i heatet var sagolikt med bla en lång och snabb bstailaslide sen for utför hippen i 120 knyck landade i böjen men två meter bort. Helt grymt! Speed och bra trick med bra style,
Jesus skrev:
Var det nånn som var där? Vem var grymm?
bahh grym fråga med ändå lite dum baahhh Klart att det var ett jävla ös. Tommy hagberg som var domare gjorde ett bra jobb. props.
Det gick ju bra för GÖTEBORGARNA oxå!!!
Jag tycker Enrico är snygg. Han skatar coolt me.
C.ment skrev:
Det gick ju bra för GÖTEBORGARNA oxå!!!
puuh ja det är sant. hamilton och enrico körde också grymtbra...
Synd att inte Olsevik fick ledigt.
Andreas adamiec alias pekka fick inte riktigt till det men satte ändå riktigt goa pekkak´s runt hippen.
Olsevik vill inte beblanda sig med sådant däringa drägg som Mördan, Belker o Özcan. Det var därför han stannade hemma!
Stort jävla fett tack till alla inblandade i Bowlorama!! Hur skoj som helst! Asbra fixat!
håller med! Så jävla grymt med korv också.
var du med ocj tävla blixten???? hur gick det?
leon för fan, LEON!
leon körde bort sig
He he.. landade mycket.. men åkte liksom inte vidare.. Kan inte tävla alls.. men det är hur skoj som helst ändå!
jag vill oxå ha skills i bowlen..eller skills överhuvid taget. hehe. BLIXTEN!!!!! starwars snart!!
Blixten skrev:
He he.. landade mycket.. men åkte liksom inte vidare.. Kan inte tävla alls.. men det är hur skoj som helst ändå!
hur skoj är det at inte sätta ett skit? har inte satt ett trick på tre veckor nu och mina sponsorer börjar ogilla mig. vad ska jag göra??