Du är inte inloggad.
Fy fan, Howard vs. Duffel.... den sketchiaste av samtliga games denna runda....
Trodde allvarligt Howard skulle plocka fram fler guldägg i form av konstiga shove its.
Spännande var det ty man vill ju inte att en kille med sånna byxor (Duffel) skall vinna något alls (förutom urinvägsinfektion möjligen).
Finns det en länk för oinvigda?
Nevermind, google hade visst en länk:
http://www.youtube.com/watch?v=_SuiXrY-eZk
jag gillar ändå corey duffel. verkar skön fast han är så emo. piss att p-rod är med dock, jävla robot.
Mest imponerande hittills måste vara Ramondetta. Ska bli sjukt kul att se semifinalen mellan honom och Lucas. Att Howard skulle slå Duffel på ett eller annat sätt var väl ofrånkomligt, men han har ju haft oturen att hamna i samma kvadrant som Busenitz...
Fan, det låter som att man snackar sport här. Lite obehagligt.
Måste avsluta med ett citat från Rudy Johnson, från finalen i förra BATB: "History repeats itself. We're at a freestyle contest... And loving it."
Duffel verkar faktiskt vara en rätt skön lirare.
Bra citat av Johnson!
P-rod är ett bra namn på en trickrobot. Troligtvis den robot som tar hem BATB2.
Sport.... yes, vi har alla blivit jocks! Många som skriver på nätet i en form eller annan har gjort samma observation. Någon (YWS?) tog ut framtiden i förskott och skällde ut Berra för att ha OS-pamparna kommer införa SKATE i kommande olympiader.
Men nej, SKATE är legit p.s.s som att man inte kallar en skateare "longboardåkare" bara för att man bombar en backe i SF.
är det bara jag som inte riktigt tycker de håller sig till den nya regeln(alla poppade trick måste poppas)? heaths bigspin var tydligt poppad men inte lizards, just sayin.
Precis, helt fel domslut. Så nu kan vi skrika "dommarjävel" precis som jocks i alla andra sporter, hurra!
När kommer läktarvåldet till skateboard?
Uj, efter ha sett in4mation klippet så kan man kanske säga att läktarvåldet är här?
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?
Hur kan Haslam bli utslagen av en liten pilgifts-indian från yttre amazonas?
Hallå?
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip...
david äger fan. bästa offensiven man sett än så länge tycker jag.... förutom pee-rod kanske ):
ugh.. besvikelse x2 denna helgen
guy är lite för stel för game of skate.
fast han hade en rätt bra chans..... och det syntes att han gick in för det, vilket är lite konstigt men ändå ganska kul.
Trist att Lucas åkte ut. Trodde han skulle gå långt. Om Lutzka förlorar sten/sax/påse i nästa omgång så åker han ut på fem trick. Sätter han någon slags heelflip över huvud taget?
Guy såg verkligen stel ut. Undrar hur mycket han rullar till vardags.
han är stel i lakai-filmen oxå, vilket inte hindrar honom från en massa bra trick. Om man skall tro dokumentärer etc så är guy den killen som skejtar mest till vardags.... (av lakai/gilr/fourstar/etc teamen) för att hålla droglusten i schack.
wtf orka helg utan nån match
Nu är inte Torey Pudwill någon av mina egentliga favoriter, men JÄVLAR.
YES Slutzka är borta.
omg busenitz vs. cole.
bus vs cole...................................... fuuuuuuuu......
Jag höll på busenitz så jag är lite missnöjd med resultatet men att man fått leva och se detta, det trodde inte Newton var möjligt.
Diabolics skrev:
YES Slutzka är borta.
Det lär vara ofint att säga "vad var det jag sa", men vad var det jag sa? Fem nollie heelflips och Lutzka är rostat bröd.
Hade gärna sagt att jag inte är ett dugg överraskad av Buse vs. Cole, men VAFAN. Dennis är fanimej helt oförmögen att misslyckas med nånting han tar sig för. Även när han förlorar så vinner han skateboard.
Jag kan inte säga att jag har en stor samling i min databas över proffs jag sett skejta live, men av de få jag sett så sticker Busenitz ut ur mängden som Malena Ivarssons framtänder*. Han är ett monster. Således höll jag på honom istället för den mer trend-kåta Cole.
*sorry, men jag har snott denna liknelse från PSTQ